ŞANLIURFA ECZACI ODASI
TIBBİ MALZEMELER, PROTEZ VE ORTEZLERİN TEMİNİNDE ELEKTRONİK RAPOR UYGULAMASI HAKKINDA DUYURU
Geri
28.04.2021 14:52


Tıbbi Malzeme Teminine ilişkin raporların elektronik olarak düzenlenebilmesi amacıyla e-rapor servisi tamamlanmış olup 01/06/2021 tarihinde uygulama zorunlu olarak başlayacaktır. Bu itibarla sağlık hizmeti sunucularının aşağıdaki hususları dikkate almaları gerekmektedir;

01/06/2021 tarihinden itibaren sadece Güvenli Elektronik İmza ile e-rapor

düzenlenecek olup bu tarih ve sonrasında düzenlenmiş manuel raporlar işleme

alınmayacak ve bu manuel raporlara istinaden malzeme temin edilemeyecektir.

Ancak 01/06/2021 tarihinden önce düzenlenmiş manuel (kağıt) tıbbi malzeme

raporları süresi sonuna kadar geçerlidir.

Konu ile ilgili yaşanabilecek aksaklıklar için tmdestek@sgk.gov.tr mail

adresinden iletişim kurulacaktır.