Üyelerimiz tarafından yapılan bildirimler, 07.08.2010 tarihinden itibaren Yeşil Kartlı hastaların aile hekimleri ve sağlık ocakları tarafından düzenlenen reçetelerinin sisteme girişi sırasında ekranda MEDULA Eczane Provizyon Sisteminde ?Kurum Poliklinikleri Yeşil Kart?lı hastalara reçete yazamaz? mesajı verdiği ve bu nedenle reçete karşılanamadığı şeklindedir.
MEDULA Eczane Provizyon Sistemindeki kodlamadan kaynaklanan sorunun giderilmesi için Hizmet Sunumu Genel Müdürlüğü tarafından gerekli çalışmalar yapılmıştır. Kurum yetkililerince, sistemdeki sorunun giderildiği ve yeşil kartlı hastaların aile hekimlikleri ve sağlık ocaklarında düzenlenen reçetelerinin karşılandığı bilgisi verilmiştir.
Tüm meslektaşlarımızın bilgisine sunarız.