Sorun yaşayan meslektaşlarımızın izlemesi gereken işlem basamakları şu şekildedir;
1. FarmaInbox programını Denetim Masası-> Program Ekle/Kaldır'dan kaldırınız.
2. C:\Program Files\TEB klasörünü siliniz.
3. http://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=22 adresinden .net 3.5. sp1'i veya .NET 4'ü indiriniz ve kurunuz.
4. www.farmainbox.com adresindeki FarmaInbox kurulumunu indiriniz ve kurunuz.
5. Yukarıdaki işlemleri yaparken sorun yaşarsanız lütfen 444 3 329 numaralı Çağrı Merkezi'ni arayınız.
TEB tarafından meslektaşlarımızın yaşadığı mağduriyeti en kısa sürede çözmek üzere gerekli işlemler yapılmaktadır.
Tüm meslektaşlarımızın bilgisine sunarız.